• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Förnya telefonabonnemang med skuldsanering.

tapetklister

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 April 2017
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
30
Poäng
137
Jag har ett abonnemang hos Halebop sen 12 år tillbaka med en prickfri betalningshistorik.

Jag har dock en pågående skuldsanering med tillhörande betalningsanmärkning och nollat skuldsaldo.

Har någon i samma situation förnyat sitt abonnemang och samtidigt valt att ta en telefon på detta? Och vart i så fall?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ninna245

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
3 December 2019
Meddelanden
777
Mottagna reaktioner
395
Poäng
497
Jag har ett abonnemang hos Halebop sen 12 år tillbaka med en prickfri betalningshistorik.

Jag har dock en pågående skuldsanering med tillhörande betalningsanmärkning och nollat skuldsaldo.

Har någon i samma situation förnyat sitt abonnemang och samtidigt valt att ta en telefon på detta? Och vart i så fall?
Ja. Tre godkänner det för befintliga kunder som skött betalning iaf.
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 728
Mottagna reaktioner
983
Poäng
787
Jag har ett abonnemang hos Halebop sen 12 år tillbaka med en prickfri betalningshistorik.

Jag har dock en pågående skuldsanering med tillhörande betalningsanmärkning och nollat skuldsaldo.

Har någon i samma situation förnyat sitt abonnemang och samtidigt valt att ta en telefon på detta? Och vart i så fall?
Ja hos telia. Förnyade flera ggr under min 5-års period o tog ut ny telefon. Varit kund hos dom i säkert 20 år.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Jag har ett abonnemang hos Halebop sen 12 år tillbaka med en prickfri betalningshistorik.

Jag har dock en pågående skuldsanering med tillhörande betalningsanmärkning och nollat skuldsaldo.

Har någon i samma situation förnyat sitt abonnemang och samtidigt valt att ta en telefon på detta? Och vart i så fall?
Halebop nekade mig och även Telia.
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
Jag har ett abonnemang hos Halebop sen 12 år tillbaka med en prickfri betalningshistorik.

Jag har dock en pågående skuldsanering med tillhörande betalningsanmärkning och nollat skuldsaldo.

Har någon i samma situation förnyat sitt abonnemang och samtidigt valt att ta en telefon på detta? Och vart i så fall?
Jag blev under min skuldsanering nekad köp av ny telefon av Tele 2.
 

tapetklister

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 April 2017
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
30
Poäng
137
Okej, tack för input. Jag testade helt enkelt hos Halebop men blev nekad. Och lila bra det på sätt och vis, det bästa är väl ändå att spara ihop till en bättre begagnad telefon och behålla den låga månadskostnaden.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Okej, tack för input. Jag testade helt enkelt hos Halebop men blev nekad. Och lila bra det på sätt och vis, det bästa är väl ändå att spara ihop till en bättre begagnad telefon och behålla den låga månadskostnaden.
Själv kör jag med chili mobil helt fritt surf och ringa och messa hur mycket man vill för 349 kr månad ! Sen köpte jag mig en fräsch iPhone X !
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp